37aysgl Tam olarak nerde hissediyosunuz kızlar ben vajina üstünde kasıklarıma yakın yerde hissediyorumda ne zaman yukarı çıkıyo merak ediyorum aynı haftada olan anneler miğde altında hissediyomuş şaşırdım yoksa doktora gidicem yarın
Burcuseda 37aysgl ben 21. Haftaya girdim daha yeni hissetmeye başladım doktorum çok normal olduğunu söyledi geçen haftalarda kımıldamıyor diye korkudan mahvolmuştum 19. Hafta bende tık yoktu şimdide yeni yeni hareket sayılır ise artık ufak ufak kaymalar var
Snok 37aysgl ben de aşağıda hissediyorum 18 haftalık oldu hatta vajina girişine doğru vurdu birkaç kez bir de 2 gündür hem kasıklarımda batma oluyor hem de adet sancısı gibi ağrı oluyor
37aysgl ZalovaLeyla bende bu haftalarda orda oluyo diye biliyorum böyle şeyler duyuncada acaba diyorum doktoruma sorucam yarın merak ettim
ZalovaLeyla 37aysgl ben 1 hafta önce doktora gitmiştim normal dedi. Büyüdükce bebek yukarı çıkar dedi. Hayırlısı inşallah
37aysgl Eceguldemir dimi canım ben burdaki annelerin yazdıklarınıda okuyorum o haftalarda göbek hizasına çıkar diyolar yinede sorayım dedim saol ☺️
37aysgl Snok benimde arada bacaklarım agrıyo canım baştan aşagı magnorm kullanıyorum 2 gün kestim bidaha başladı 🥴