Kızlar merhaba benım bi arkadaşım 18 haftalık gebe ve doktor bebeğin beyninde su biriktiğini söylemiş bunun tedavisi var mı aramızda yaşayan var mı bu durumu çok üzülüyorum kendisi de çok üzgün sürekli aglıyo detaylıya giricek yarın 😔 neden oluyo sıvı birikimi ve nasıl sonuçlanıyor