Papatya85 canım bende 34.haftada ikizlerime doğum yaptım,maşallah kilolarıda iyi üzülüp stres olma hiç çünkü artık kritik süreçi atlatmışsın,son haftalarda bile doğum yapıp küvezde kalan bebekler var,benimkiler 18gün kaldı ama çok şükür atlattık,sadece emme refleksi oluşmamıştı ve ısı dengesini ayarlayamıyorlardı,başkada bi sıkıntımız olmadı,5aylık oldular bile,Allah sağlıkla zamanında yavrularına kavuşmayı nasip etsin