Dilek13_04 bende 38+2 günlük hamileyim canım. Suyum fazlaymış şekerim de yok. O yüzden riskli gebeliğe gidiyorum. Böyle seyler de riskli gebeliğe yönlendirmesi cok normal. Bunlar gebelikte olmaması gereken seyler riskleri var cunku. Bence riskli gebeliğe bi görün derim