Ezo-masum Cumartesi günü kan testim 75 çıkmıştı üzülmüştüm düşük diye bugün tekrar yaptırdım 185 olmuş artış güzelmi ve böyle yükselip tekrar kimyasala düşme şansı var mı sizce.bu arada adetim 2 gün geçti 25 günde bir adet oluyorum
ilaydakani Ezo-masum Evt sonucunuz güzel artmış hayırlısı olsun :) 2 günde 2 katına çıkması gerekli ortalama olarak :)
Ezo-masum Rabia83 çok tşk ederim inşallah bu sefer sağlıkla alırım yavrumu kucağıma .Allah bütün isteyenlere nasip etsin
Ezo-masum ilaydakani tekrar düşme olma ihtimali oluyormu ki acaba.bi kimyasal bide kürtajım var artık hep kötü seneryolarla yaklaşıyorum ya.yapmamak lazım ama elde değil
ilaydakani Ezo-masum benim de bir kaybım var merk etmeyin o senaryolar malesef hep oluyor gebeliğin her haftası bit yürek kalkıntısı diyorum korkmayın keseyi gördükten sonra kalp atışlarından sonra derin bi oh çekersiniz şuan için kese görünmeden bişey demek doğru olmaz öyle beta 1500 üzerine çıktıktan sonra görülüyor kese anca :)