Kızlar merhaba 37+3 günlük hamileyim dün gece sancılarıma baktırmak için acilden nstye girdim 50-60 larda çıkıyordu doktor muayene etmek istedi açıklığım var mı diye baktı ama yoktu sancıların sıklaşırsa gel dedi. Sabah afedersiniz sümüksü kanlı akıntım geldi ebeyi aradım nişan mı bu diye nişan da olabilir dokuların zarar görmüş de olabilir dedi. Sizce hangisi benim gibi olup Doğum yapan var mı?