Arkadaşlar 4+5 hamileyim 3 gün önce beta 1986 çıktı.. ama bende ilk birkaç gün kasık ağrsı oldu ondan sonra hiç olmadı.. suan hiçbir belirti Yok sanki hiç hamile değilim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Normal mi değil mi ?
Diğer kayıplarımda oluyordu sanki umarım bu sefer kucagıma alırım sağ Salim ?