Merhaba kızlar ben bu kürü inrahim saraçoğlunun sayfasında görmüştüm ekim ayında yaptım o ay kimyasal genelik gecirdim bikaç ay ara verdim şubat ayında tekrar yaptım sonra yine hamile kaldım şimdi oğluşumla 25 haftalığız 🤗. Yani hikmet bu kürde mi bilmiyorum ama bu karışımın yumurtlamayı güçlendirici bi etkisi olduğunu kesin syleyebilirim. Ben hamile kaldığım ay buarada aklımdan cıkarmıştım hamileliği dedim yok olmıcak bırakıym akışına. Siz istediğiniz kürü yapın ama aklınıza cok taktıkca olmuyo. Küçük bi tavsiye 🤗🙏