Seni korkutmak istemem canım ama ilk gebeliğimde bilincsizdim 3 ay önceden kullanmam gerekıyormus doktorum hamile kaldıgımda cok kızdı hemen baslamamız lazım dedi hatta 600 mg olanlardan kullandım ancak 9.haftada bebegimi kaybettim tabiki Allahın takdiri ama ikinci gebeliğimde folik asit yetersizligi varmıs bende omür boyu kullanmam gerekiyormus onu öğrendim suan 35 haftalıgım hala kullanıyorum ilk kaybımı da folik asit yetersizligine baglıyorum cunku doktor saglıksız bebek demişti..