Canım bende de çıktı hem de çok fazlaydı 3 gece uykumdan ağrı ile uyaniyordum antibiyotik verdi doktorum 500 mg mecbur kullandım geçti çok şükür ağrı sizi da kalmadı. Merak etme ilaç kullaniyorsan geçer. Doktorun da söylemiştir mutlaka bol sıvı günde 3 litre iç