Nur08 36+3 haftaligim bugün doktor bebek baya aşağıda kafası dedi haftaya da sezeryan dogumum var ama doktor beklemez dedi 3 saattir karnım sert doğum belirtisi olabilirmi
Hzl-arn07 Nur08 benm doğum sancısı başlayacağı gün aşırı bir kasılmam olmuştu istersen doktorunla bir görüş sürekli kasılıp kalmasn çocuk
Nilveannesi10 Bence vakit kaybetmeden gidin sertlik geçmiyorsa nst de doğum sancısı çıkıyor. 25. Haftamdayım karnım kaskatı kesildi diye acile gittim ve hemen yatışımı yaptılar erken olduğu için ilaçla durduruyolar