selamlar
19+2deyim ilk gebeligim.
bekarlikta mantar vs sorunum hiç olmadı. ama şimdi 2 aydır beyaz kötü kokulu akıntı ve 4 haftadır kaşıntı yaşıyorum. Doktor candida mantarı dedi ve vajinal fitil verdi tek doz. Ama 4 gün sonra tekrar başladı.
Sünnet çocuğu gibi evde havalandirirsam çok rahat ediyorum (doktor da bunu tavsiye etti). sakin günlük ped kullanma pamuk çamaşır giy, tuvalet sonrası iyi kurulan dedi bunları da dikkatle yapıyorum. Ama hala tüm gün ofiste çalıştığım için is dönüşü çok kötü durumda oluyor o bölge.
Ne yapmalıyım :(