Hamilebiranne Arkadaşlar selam devlet hastanesine giden var mı aranızda ve memnuniyetiniz nasıl ? Bugün birisi bana devlet hastanesinde doktorlar daha bilgili dedi kafam karıştı özel hastaneye gidiyordum normalde . Devlet hastaneleri eskisi gibi değilmiş falan
R_Arslan Hamilebiranne valla ben ozele gitmeye para dökmeye hic merakli degilim ama anadolu yakasinda 3 hastaneye gittim 3ude de öyle kotu davrandilar ki insanin pskolojisini bozuyorlar. Hangi hastanelerden memnuniyet gelecek cok merak ediyorum acikcasi
Rabiakerem Hamilebiranne canım ben kontrollerime hep zeynep kamile gidiyorum çok güzel ilgeleniyolar ben çok memnunum muayenelerinden ama doğum için aynı şeyi söyleyemicem bilmiyorum belkide doktordandır her doktor farklı sonuçta ama beni doğurtan doktor mahvetti beni orda
Senalii Hamilebiranne Ben hem özele hem de Tuzla Devlet Hastanesi’ne gidiyorum. Hulusi Levent diye çok tatlış bir doktor var orada. Ben çok memnunum. Başka gidenler de hep memnun, şikayet eden kimseyi duymadım o doktordan
Senalii Hamilebiranne Hatta ilk kez ona gittiğimde bana dışarıda bekleyen biri varsa çağırabilirsin yakınını içeriye ultrasondan o da görsün demişti. Ben tabii şok, iptal 😄 Şaşıp kalmıştım. Ablam bekliyordu onu çağırdım o da hatta 4 yaşındaki oğlu ile girdi yanıma doktor ona bile bir şey demedi. Ablam bile çok şaşırdı devlette böyle doktor olmasına😊
Zeynepozgul Bana da dediler Bı kac tanesine gittim bıldıgın azarlıyorlar catala cık Karnını ac catala cıkmıycaksan niye geldin Hele hemşireler de olan hava Doltorlar da yok gıttıgın hastaneden Memnun san ve ilk dogum durumun musayıt se degıstırme doktorunu bence
Hamilebiranne Zeynepozgul ilk gebeliğim doktorumdan normalde memnunum ama her kafadan bir ses çıkıyor İnan ki ne yapacağımı şaşırdım herkesin bir fikri varrr
R_Arslan Zeynepozgul kesinlikle yaaa adam insan gibi davranan yok hepsi burnu dik gicik gicik davraniyolar ben iyisine denk gelemedim maalesef
Hamilebiranne R_Arslan İnan bende çok merak ediyorum ah bende bir yerden memnun kalsaydım hayırlısıyla 6. Ayımdayım birde
Fatmasaymaz Hamilebiranne doktorundan memnunsan bırakma. Bir kere devlete gittim doktor önce sağolsun azarladı sonra da acile git baksınlar ihtiyaç duyarlarsa bana yollarlar dedi ayakta duramıyordum ağrıdan. Ümraniye eğitim araştırma da oldu. Bir de o halde acile kadar yürüttüler. Biz de özele gittik bebek gelmeye çalışıyormuş iki gün doğum riskinden özelde yatırdılar iğneler serumlar yedim. Devlette kalsaydım orda 25. Haftaday ken doğuracaktım.
Hamilebiranne Fatmasaymaz ya hep böyle cevaplar alıyorum devletteki doktorlar azarlıyorlarmış halbuki devletin doktoru daha iyi bakması gerekiyor anlamıyorum ya . Özelede ticari bakıyorlar vs diyorlar
Rabiakerem Hamilebiranne ben 2 sene önce oğluma hamileyken nazan tarhan vardı halada orda ben hep ona gittim ama şu an tek yumurta ikizine hanileyim o yüzden perinatoloji de kontrollerime gidiyorum
Hamilebiranne Senalii öyle mi ama tuzla bana da uzak ya😏 ben ümraniyede oturuyorum nasıl giderim bilemedim ki
babyUras_ Senalii tuzla devlette malesef doğum yok acilde doktor olmadıgı için dogumu kaldırmıslar 🤦♀️
Senalii Hamilebiranne Evet sizin için biraz zor olabilir hastane e5 üzerinde aslında ulaşımı kolay da
babyUras_ Hamilebiranne ben beykoz devlet hastanesine gidiyorum doktorlarından falan memnunum dogumhaneye gidiyorum suan sürekli hemsireleri falan güler yüzlü tabi dogumda sansıma nasıl biri gelir bilmiyorum ama her gittiğimde farklı bi doktor var hepside güler yüzlüydü. Birazda sans işi galiba 🙄 Ben tuzladan gidiyorum beykoza size daha yakın ümraniyeden. Yasın avsar diye bi doktor var cok tatlı guler yuzlu bi adam 1 kere gittim ama herkes cok memnun o doktordan randevu bulamayınca ayse göksün aydın diye bi doktora gectim oda cok tatlı bi kadın
Senalii babyUras_ Doğrudur ben zaten doğum için gitmiyorum devlete, tahlildir, kontroldür hani onun için gidiyorum. Bir de farklı göz olsun farklı biri muayene etsin diye devam ediyorum aslında. O yüzden doğum kısmını pek bilemiyorum 🤷♀️
babyUras_ Senalii bende oraya gidiyodum 29.haftada doktorum 34 e kadar baska hastane bul dogum yok demişti halbuki eğitimine kadar verilen bi hastaneyken dogumun kalkması tuhaf bi olay. İki üç doktor var orda güler yüzlüler eşim hep girdi benimle birlikte ama dogumun olmaması kötü ☺️
Senalii babyUras_ Ben bir kez de Kartal’a gitmiştim Lütfi Kırdar’a, o hastane de bayağı güzel ve temiz bence. Özel hastane gibi temiz görünüyor ve yeni. Oraya da bir bakın isterseniz