Minetuncer 27+4 haftalık hamileyim. Karnımın üst kısmı çok.şiddetli ağrıyor sanki bişiler kopacak gibi karnım sert ve gergin. Bu durumu yaşayan var mı?
R_Arslan Minetuncer canim gaz sancisi cekiyor olabilirsin 1 sade soda iç elinle o ust kisma masaj yap yuru ve gaz cikarmaya calis. Gecerse gaz sancisi gecmezse bi acile gorunebilirsin. Gecmis olsun
Rozawxz Minetuncer miden galiba şişiyor benimde öyle bir türlü çare bulamadım Rabbim şifa versin inşallah bize
Minetuncer berguzar1987 dünde böyle oldğnda ilgilenmediler göbek fıtığı deyip yolladılar ama bugün göbek üstüne çıktı ve aşırı derece sert gergin