FnurGokcan Hanımlar merhaba, 36+5 haftalık hamileyim ve bugün kasıklarımda ilk defa yoğun sancı baskı hissediyorum durmadan başını bastırıyor oğluşum ve makatta da sancı oluyor. Sizce bu doğum sancısı mı?
eymen08arass FnurGokcan bende vardı ve akıntı oldu birazda bende 37+2deyim inşallah doğum olur yoksa bayram da doktorsuz kalcsm diye korkuyorum 😢
Sultan6714 FnurGokcan Bizde 35+3 deyiz.. 🤗🤗 kasıklarıma ağrı giriyor ve aynı aşağıya makata doğru baskı hissettiğim oluyor 4 gündür.. vücudumda değişiklikler hissediyorum ama yalancı mı doğum belirtisi mi bilmiyorum.. yarın doktor randevum vsr bakalım neler diyecek.. heyecanla bekliyorum
R_Arslan FnurGokcan bende 36+3um bugun adet sancisi gibi sancilarim oldu yalanci mi gercek mi bilmiyorum farkli hisler var
FnurGokcan Buharaa ya kasık ağrısı yalancı sancı olabilir diye düşündüm de makatta sancı ne onu anlamıyorum
PrenssAnnesiiii eymen08arass bnde 37+2 haftalığım bnmde bi sancı girdi yarım saat önce ve ondan sonra 2defa daha oldu sulu şekilde akıntm oldu bnmde doğuruyormuyuz acaba
eymen08arass FnurGokcan hiç bişey etmiyorum sadece evin işleri temizlik yemek fln 😊eşim kızıyor ne zaman dogarsa o zaman dogsun bişey etme diyo o yüzden bende napcami bilmiyorum
Kanayran FnurGokcan 36+4 haftalık hamileyim bende canım, aynı şekilde bende de o baskı oluyor arada bir giren kasık ağrısı sanırım vücudumuz doğuma hazırlıyor kendisini rahmime sanki baskı yapıyor gibi hissediyorum kısa sürüyor ara ara devam ediyor sonra geçiyor zannetmiyorum yani doğum sancısı olduğunu