Benimminikim bizimde en son 384 362ydi 20 +5 de bazen endişeleniyorum daha yüksek kilolar duyunca inşallah bizimde normaldir. Bende sizin gibi mutlaka yumurta süt domates salatalık ara öğünler muz kesin meyvelerden cevizden tüketiyorum.günde 3 4 litre arası su tüketiyorım.süt içiyorum. Ekmek az gün içinde olan yemeklerden tüketiyorum akşam. İnşallah 2500 kiloyu geçerler. Zamanında küvöze gerek kalmadan kucağımıza alırız.