Msbem Konak Hastanesi Sedat Umur a giden arkadaşlar doktor Beyhekim hastanesine geçecekmiş bilgisi olan var mı?
Msbem 2354 ben konuştum benim doğumum eyül ilk haftası o zamana kadar geçmeyebilirim ama geçersemde hangi hastanede istersen orada doğumunu yaptırırım dedi sorun olmaz dedi 😊
Msbem 2354 evet bende sevindim çünkü az kaldı doğumuma belirsizlik hoşuma gitmiyor zaten doğum yeterince geriyor birde böyle olunca baya moralim bozulmuştu rahatladım 😌