Arzumurkmez Kızlar bugün kontrolüm vardı 36+2deyiz 2985 kilo dedi doktor. Normal mi sizinkiler nasıldı?
mary1709 Arzumurkmez bence normal, çünkü ortalama 3 hafta kalmış Doğuma. 3 kiloyu geçmesi lazım. Benim de 32+5te 2130 gramdı. Şimdi 34+5 seninkine yaklaşmıştır 🙂 kaç cm bu arada?
mary1709 Gizem1118 Ben özellikle her gün yumurta yiyorum. Kaşarlı filan yapıyorum. Kaşar da bebeğe kilo aldırıyor. Ceviz, badem yiyorum acıkınca. Yoğurt ve ayran da bebek için çok iyi.
mary1709 Gizem1118 ayrıca az değilmiş hiç üzülmene gerek yok. Gayet güzel maşallah 🙂 daha 2 ayı var minnoşun😊
Htcgkn7301-- Gizem1118 Hemen karşılaştırmalar başlar zaten boşverin gayet iyi kilosu dr iyi dediyse millet fasa fiso
Oglusannesii Gizem1118 yokya ne alakası var gayet iyi kilosu kaldıki her bebek kendine özel şimdiden yavrularımıza bunu yapmayalım haksızlık olur 🥰