Anne_55 yani o soğuk çaylar çok fazla katkı maddesi içeriyor. Azaltmaya çalışın. Onun dışında cayın çok bir zararı olduğunu düşünmüyorum ama demir emilimini engelliyor ciddi anlamda azaltmakta fayda var. Doktorum çayı çok içtiğim günler kahve içme. Elin ayağın şişerse bir fincan türk kahvesi iç demisti