DefneninLiya önemli bir virüs 100 e yakın cesıdi var kansere sadece 4 sebebıyet verıyormus.Bir ay öncesine kadar esşimde cıktı yaktırdık halıyle benımde muayene olmam gerekıyordu smear testı yaptı doktorum cok sukur bızdekı zararsız olanı cıktı korkmana gerek yok dedı.Bende gözle görülür lezyon yaratmadı ama vırusu tasıyorum muhtemelen esımden bulastı 😩 su an sükür ki onunkıde gectı.Sonucları alana kadar psıkolojım alt üst oldu netten arastırdım her sey yazıyor resmen uykularımdan oldum günlerce.Tavsıyem doktora mutlaka görunun ve kontrollerı ıhmal etmeyın ve netten her seyı arastırmayın benım gıbı 🥴