Kizlar merhaba ben gebe olduğumu yeni öğrendim 6 haftalikdi bugün kontrol vardi cuma günü gelmiştim doktorum karnimdan bakıp görmemişti kalbini alttan bakıp gördü , bugün ise tekrar aynısı oldu ama alttan da göremedim kalbi dedi atmıyor dedi rodyolojiye yollucam dedi gittim atıyor dedi çok korkuyorum ya daha o 0nce de 9+5gunlukken durmuştu kalbi bebegimin bugün ki sonuçta 6haftalik embriyo pozitiftir kalbi atıyor diyor normal mi bu durum sizce küçük olduğu için 😢😢