Sohretkural Momof2child bende Haziran ayında kimyasal yaşadım canım. Rabbim sağlıklı gebeler nasip etsin insallah 🙏
Momof2child Sohretkural amin INSALLAHH BU AY COK DUA ETTIM ALLAHIMA HAMILE OLMASAM BILE VARDIR BI BILDIYI
Ekim8 Momof2child erken gebelik testi yaniltmaz diye biliyorum benim normal gebelik testinde hafif belirti vardı ama erken gebelik testinde net çıkmıştı üstelik adetine 10 gün vardı
ikimelekannesi___ Momof2child aynen cnn bende silik çizgi görüyorum çok ince şekild e adetin gecikirse InsAllah tekrar dene sabırlı ol dua et bu zaman diliminde de şimdi hemen kan testi yapıp da kendini iyice heveslendirme zamana bırak