hadicekubra [url=https://hizliresim.com/3O7M5p][img]https://i.hizliresim.com/3O7M5p.png[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/6D9bLE][img]https://i.hizliresim.com/6D9bLE.jpg[/img][/url] Konu hakkinda forumda net bir bilgi goremedim.Takip ettigim Kadin dogum doktoru paylasim yapinca en dogru kaynak olacagini dusundum. Sizde yararlanin istededim. Suya okunacaklarida "her anneye lazim"kitabinda gordum. Umarim faydali olur. Rabbim hepimizi saglicakla evladina kavustursun. 36 haftalik oğluma kavuşmak için siz değerli hamilelerdende dua beklerim. Selametle kalin😘
Badevehande Teşekkür ederiz canım🙏 Ben bilgi postu görünce çok mutlu oluyorum🥰🥰 geçen kadının biri ottan medet umuruyorsunuz diyip kınamıştı çok sinirlendim Rabbimin yardımcısı sadece bu elbette yine o emretmezse ne doğurabiliriz nede içimizde 9 ay büyürdü 😞😒
hadicekubra Badevehande bende bilgi icerikli paylasimlar gorunce cok mutlu olanlardanim. Ozellikle doktor hanimin paylastigini gorup hepimizde kolay bir dogum istedigimiz icin Sizleride bilgilendirmek istedim. Hurafeden ziyade zaten icinde bulunan östrojen hormonu nedeni ile dogumu kolaylastirdigi aciklanmis. e birde Allahin ayetleri ustune okununca elbette faydasi olur. Biz yeterki inanalim😊
Badevehande hadicekubra tedbir bizden takdir rabbimden normal Doğum olmasa bile birgün doğuracaz elbet içimizden çıkacaklar😂
Vet-hek-meri Allah razı olsun canım birde ek yapayım taha suresi 7 defa 7 pirince okunup dogum anında yutulunca da cok kolay gecıyormuş doğum