Merhaba kızlar öncelikle hepiniz sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ben baştan beri normal Doğumdan çok korkan biriydim anlatılanlar arkadaşlarımın başına gelen şansızlıklardan genede 38 haftamda Çatı muanemi oldum doktorum kemik yapımın çok uygun olmadığını ama deneyebiliriz dedi ben ise korkunca istemedim 10 Temmuza sezeryan günü aldık anestezi teknisyeniyim bu arada öncesinde kandan bile korkan bi insandım bu yüzden sanırım çok daha korktum o gün gece 1 e kadar arkadaşlarla oturduk eve geldik ama ben korkudan uyuyamıyordum eşim yanımda uyudukça delirdim resmen adamı boğmamak için sanki oda benimle uyumaması gerekmiş gbi 🙈 sabah annem eşim kaynanam yola çıktık ama ben korkudan kimseyle konuşamıyorum konuşsam ağlıycam öyle görmelerini istemiyorum hastaneye vardık yatışım yapıldı beni hazırladılar daha önce Doğum yaptıgım hastanede çalıştığım için herkes tanıdıkça rahatladım biraz ameliyataneye girdik daha önce beraber çalıştığım arkadaşlarım sayısız ameliyata girdiğim odada bende Doğum yapacaktım hiç düşünmemiştim bigün oraya hasta olarak geleceğimi anestezi doktoru geldi bana belimden yapacağı iğneyi anlattı biliyordum zaten bütün yapılacak uygulamaları iğneyi yapınca ayaklarıma bi karıncalanma geldi uyuşmuştum doktorum sadce silicem diye anlatıyordu ama daha önce doktorumla çok kez ameliyata girince biliyordum başlamıştı 5 dk olmadan kızım çıktı çok güzel bi bebekti yanıma getirdiler çişini yaptı tam o sıra o şekilde hiç tıksınmeden öptüm sıcaklığı inanılmazdı sürekli sağlıklımı diyordum çok şükür iyiydi ebem babasına götürüyorum dedi ve götürdüler miniğimi sonra bana biraz uyutcaz diyip dikişlerim bitene kadar uyuttular uyanınca bitmişti ameliyatım odama geçtim kızım geldi şükür hemen sütüm geldi kızımda aldı memeyi 3 saate uyuşukluğum geçti akşam üstü yürüttüler hiç zor degil hemen kalktım yürüdüm evet kalkarken biraz dikişler acıyor ama öyle çok bi acı degil sonra bol bol yürüdüm ve hiç Doğum yapmış gbi hissetmiyordum şükür 🙏 o gün gece bile tek baktım kızıma kimseyi kaldırmadım eve gelince ilk gün az bi agrı oluyor ama agrı kesici kesiyor 3 günde ağrım sızım kalmamıştı şimdi meleğim yanımda çok şükür yarın 20 günlüğüz hamileliğimde hep bakamaktan anlamamaktan korkuyordum ama allah öyle bi güç veriyor ki tutamam dediğim bebeğimi tek yıkandırıyorum çok şükür kolay bi Doğum atlattım darısı bütün hamişlere bizede dualarınızda yer verirseniz az gaz sorunumuz var hamilelerin duası kabul olur hepiniz sağlıkla alın kucağınıza inşallah ❤️