Cgdem yaptırıp yaptırmamak sana kalmış ben mesela iki li üç lü tesr yaptırmadım doktorum aldırmayı düşünürmüsünndedi hayır dedim o zaman yaptırma dedi ama ayrıntılı vaktim gelince dedikş bunu yaptırmanı tavsiye ediyoruö çünkü bunda çocuğa anne karnında müdahale edebilceğimiz durumları görüyoruz ayrıca doğumdan hemen sonra alınması veya yapılması gereken bir operasyon olursa ekibimiz ona göre hazır oluyor dedi.bende tabiki yaptırmaya karar verdim.
sana kalmış canım