Merhaba kızlar tereddütte kaldığım bi durum var sizlerden de yorum almak istiyorum. 35 haftalıkken doktora gittiğimde bebeğin yeterince kilo almadığını 2300 küsür olduğunu geriden geldiğini söyledi ama suyu normal dedi doppler gönderdi muayene oldum dopplerde herşey normal ve bebeğin kilosu 2600 küsür çıktı. Bugün 37+3 haftalığım bugün gittiğimde yine aynı şeyi söyledi bebeğin geriden geldiğini suyunun azalmış olduğunu söyledi. Nst ye girdim kalp atışı normal ve sancım yok. Çarşamba günü tekrar gel dedi eğer suyu yine azaldıysa hemen sezeryana alacağını söyledi. Öncekinde kendi söylediğiyle doppler bir çıkmadı bu seferde aklımda kuşku kaldı çatı muayanesi oldum biraz basık ama normale uygun ama suyu az diye sıkıntı olur normal dedi. Yarın bide devlet hastanesine randevu aldım bide oraya muayene olacağım. Normal doğum üstü bayrama denk geldiği için beni o yüzden acele sezeryana alıyor olabilir mi sizce ? Eğer yarınki randevu da devlet hastanesi bana herşey normal bebek normal suyuda normal derse nasıl bi yol izlemeliyim ? Yorumlarınızı bekliyorum