Bende de vardı, kanama alanı demedi ama şüpheli
bir karartı var dedi çok küçükmüş. Ben de herhangi bir kanama lekelenme olmadı çok şükür. Doktor progestan verdi fitil şeklinde 2 tane gece yatarken 1 tane de sabah yapıyorum. Bebeğe bir sıkıntı vermez dedi. Sen de içini ferah tut doktorun sıkıntı olmaz diyorsa güven doktoruna çünkü tehlike anında hemen geriyorlar insanı