Gamzezz Hanimlar ben normaldede çok uyangacimdir mahremiyet dedim başka bisi demem ama artık7.aydayim ve alamıyorum ,rahat edemiyorum .cok çekiniyorum kuaföre gitmekten üryan üryan.başka çare yok gibi yapmalıyım
ozlemree Gamzezz ben el aynasını alıp öyle yapıom kendim. 35.haftayım.jiletle alayım dedim bikaç küçük kesik oldu göremeyince. Ama odamda el aynamla agda yapmayı basardm uzun sürdü ama olsn 😁
Deletedmom2 Gamzezz bende çok utanarak gittim ama kendimin yapmama imkan yok karnım büyüdüğü için 20 dkda tertemiz oldu iki haftadır kafam rahat git kurtul canım
Meomeo Gamzezz kızlar ben bu konuyu doktoruma sormuştum ve bana steril olmayacağı ve enfeksiyon kapılabileceği için kesinlikle kuaförde ağdayı önermediklerini söyledi. Tüy dökücü kremi de kimyasal olduğu için önermiyor. Sadece jilet veya evde ağda öneriliyor
Zeynomasal4 Gamzezz bende çok çekiniyordum son ana kadar jilet kullandım daha sonra ağrılarım sancılarım başladı ve karnın daha büyüdüğü için aynayla dahi zorlanır hale geldim bir cesaret gittim hemen bitti şu an çok rahatım keşke hamileliğimin başından beri gitseydim bu kadar uğraşmadım diyorum kesinlikle gidin
fdmoksz33 ozlemree valla bende kendi yaptim 36 haftalığım bugn yaptim aynalar sağolsun ☺ bayağı bir uzun sürdü ama olsun 🤣
Senemufuk Mihri23 hiç bişey olmaz ne olacak söyleyeceksin zaten hamile olduğunu ama karnının üstüne yat derse kabul etme çünkü bu ayda o kadar iyi değil karına baskı
sevgitekes Meomeo bende evde ağda bantlarını makasla kucultup azar azar alıyorum ağrısı da az oluyor yarım saate bitiyor ama 26 haftalığım
GzdPera Ben kuaforumle konustum ve kuafor malzemeleri satan dukkandan sir agda almami soyledi markayi da verdi bana ,sadece bana kullanacak isi bitince kapagini kapatip eve goturcem digerleriyle karismamasi icin
GzdPera Meomeo evet alicam spatula kendime.paketinde temiz durur hem.ben agdasiz yapamam yani deliririm,kendime de asla yapamam yapistirsam cekemem bile.ztn benim doktorum serbest dedi agdaya
Rhm_avc Bnde evde yapıyordum 7. Aya girdim artık bnde göremez oldum kafam karışık nasl etcem diye ama bu küçük ayna fikri fena deyil deniyim bide öyle. 😂
GzdPera Gamzezz daha almadim ama 12 tlymis ‘Tanaçan sir agda” dedi 20 tl de agda yapma ucreti aliyo ztn.1 kutu uzun sure gider bence
OzgeDgnp Ben hep gidiyordum agdaya zaten hamileligimde tereddüt ettim once ama sonra gittim mecbur cünkü göremiyodum egilememe durumu oldu gittim 15 dk hallettiriyorum zatn hamileligim byunca 2 ay gittim cünkü az cıktı
Meomeo sevgitekes en iyisi evde yapmak. Doktor öyle bir şey söyledikten sonra kuaförde yaptırmak ne kadar rahat olursa olsun cesaret edemem
Htcglgnaksy Meomeo ya herşeyi bu kadar incelemekte çok doğru bulmuyorum ben kuaförün temiz değil demekki benimki ben gidince örtümü değiştirir başkasına kullandığı çubuğu asla kullanmaz yani bunlara dikkat ettikten sonra bence sıkıntı olmaz canım . Bizim annemlerimiz tarlalarda evlerde doğururlarmış enfeksiyon kapsa onlar kapardı hani bize Ketim mi oldu yani
Snvebn Bnde 31 haftlk hamlym bnde goremedgm icin bugün kuaföre gittim tertemz aldlr ve kafam rahat ugrsma derdn olmuo 🤗
Iremgokce Gamzezz yardımcı olucak biri yoksa gitmek zorundayı canım ağdacıda kadın sonuçra ve bebeklerimizi doğururkende baya bir çıplak olucaz buda bir nevi sağlık için sayılır o yüzden kafana takma git derim