balarisii Tecrübeli annişler sizce elektrikli göğüs pompası almalı mıyım ihtiyaç olur mu ?manuel almak istemiyorum
CiHal balarisii bn lazım olmaz diyodum ama bebegimi dogar dogmaz küveze almışlardı sütümü sağmam gerekiyodu saolsun eltiminki vardı onunkiyle sağıp gönderdim hep
Neseyakut balarisii Manuel resmen goguslerimi parçaladı. Elektrikli şart. İlk 2 hafta göğüsler taş gibi oluyor bebek bosaltamiyor. Sagiyorsun o süreçte
Tusubasa balarisii manuel çok sıkıntılı yengemden biliyorum hemde başkasina ihtoyaç duyuyorsunuz elektrikli ve pilli iyidir bende philipsinkini almayi düşünüyorum.