Doktor 18 den önce imkansız olduğunu hissedileninde damar atması olduğunu bebek olmadığını söylemişti. Ben 18 gibi hissetmeye başladım şimdi 26yım bazen canım yanıyor. 21 e kadar hissetmemek normal diyor doktorlar bu kadar erken endişelenmenize gerek yok