Merhaba annler. Doktorum Omega 3 olarak imom 3 verdi fakat içinde domuz jelatini olduğunu öğrendim. Aynı şekilde decavitte de varmış. Bizzat eczacı kendi söyledi. Benim gibi bu konularda hassas olan annelere sormak istiyorum, içinde domuz jelatini olmayan Omega 3 veya vitamin kullananlar? Neler önerirsiniz ?