12 haftaya yeni girdim ve 2 haftadır boğazımda bir düğüm var sanki orda bişey var gbi hissediyorum ve benim istifra etmeme neden oluyo 🤦🏽♀️ Bekarkende gaz sıkıntım vardı zaten reflü ve gastritim var şuanda göğüs altım full gaz doluymuş doktorum rennie duo verdi onu kullanıyorum bazen çok iyi geliyo ama tecrübeleri anneler sizinde fikrinizi almak istiyorum 🤰🏻