Buselisa benim riskim 28 de basladı 29 dada acılmam oldu hastaneye yattım 4 cm açıklığım varmış kısalıkta bi gün artıyor bi dün düşüyor bi sürü serum ilaç tedavisi gördüm 4 doz ciğer geliştirici oldum suan açıklık ne durumda bilmiyoruz tetiklemesin diye bakmıyolar ama sancım 0 cıkıyo agrım sızımda yok büyük ihtimalle yarın taburcu ediceklermiş allah kimsenin basına vermesin hastanede uğraşmak cok zor