Msrrfdrn Kızlar ilk doğumum 38+0da olmuştu şimdi ikinciye hamileyim 38+2 oldum gelen giden yok 😔 var mı benim yaşadığımı yaşayan sizin ikinciyle ilk arasında ne kadar fark oldu
Dilarabaydar Msrrfdrn İlla ilki 38de geldi diye ikincisi daha erken veya oda 38de gelicek diye bi kural yok ki kuzum biz 40+5olduk hala gelen giden yok vakti zamanı ne zamansa o zaman sağlıkla gelsin yavrun unutma burda 100günün faydasını anne karnında 1gün görüyor 🥰❤️