Neslihankarabal Merhaba hamişler 😔 Lütfen bana yardım edin. 10+3 hamileyim ve sol bacağımda kalçadan baldırıma kadar uyuşma var çok fazla. Yatakta sağdan sola dönemiyorum ağlıyorum. Bu problemi yaşayan varmı aranızda. Neden olabilir lütfen yardım edin.
Ceydaa61 Neslihankarabal ben de 8 haftalık hamileyim 6. haftada kalça ağrılarım başladı. Bazen olduğum yerden kımıldayamıyorum kitleniyorum. Normalde bunlar için çok erken ben de çok tedirgin oldum ama doktorum normal olduğunu söyledi. Çünkü herkesin biyolojik yapısı farklı başkasında olmadı bizde de olmayacak anlamına gelmiyor. Rahim büyümeye başladığı için ağrı ilk kalça ve bacaklara vururmuş. Endişe etme çok yorulmamaya çalış
Ekksl Neslihankarabal magnezyum eksikliğinden kaynaklı oluyor canım. Benım de olmustu. Osteocare ya da osteozing veriyor doktorlar. Hergün bir tane maden suyu ve muz yersen onun da inanılmaz faydasını görürsün 👍
Zera_ER Ben onun icin magnezyum kullanıyormda 10. Hafta sanırım cok erken .. doktoruna bi danış istersen. Cnkü bnmde eskiden olduğunda magnezyum icin erken demisti😔
Neslihankarabal Zera_ER doktorum bana 8 haftalıkken magnezyum verdi. Ama kasılmalarım için daha çok geçtiğinde kullanma dedi bıraktım. Şimdi daha çok agrım var.
Zera_ER Neslihankarabal bu vucudunun ihtyacı demekki yeternce yok ve almak zorundasın. Biraz besinlerdende almayı dene internetten araştır ağrıların dayanılmazsa tekrar basla cok gecmis olsun 😔
Neslihankarabal Ekksl elimde olan magrorm 363 mg isimli bir magnezyum aslında. Bu hafta doktora gideceğim artık yürüyüş yapmam bile artık mümkün değil. Teşekkür ederim tavsiyeler için
Ekksl Neslihankarabal Canım ben de magneZyum kullanıyordum ama geçmedi. Doktorum yeterli gelmediğini söyledi ekstra bir magnezyum daha yazdı. Onu kullandıktan sonra düzeldi. Tabi maden suyunun da özellikle çok faydası oldu