aysenur4 36 günlük hamileyim çarşamba doktor randawum war bebeğimin kalp atışı duyulurmu 5 haftalıkkken duyan oldumu hiç
Suna_Aysal aysenur4 ben 6 haftalikken kalp atisini gördüm ama doktorum dinletmedi daha cok kücük ultrason dalgalari zararli olur diye . 13 haftalikta dinledim canim.
Eda1994 aysenur4 bende gecen lazartesi gitmostim 5 haftalikti haftaya persembe gel kalp atisina bakalim dedi bende persembe gitcem bakalim ins duyulur 6 haftadan sonra atislar basliyomus genelde ama altan muaynede duyulir demislerdi ama yaptirmadim