Elfii Kızlar nasıl sizce @rengarenkorguler1 sayfasından yaptırdım . Çevremde hiç böyle dağıtmadılar değişik olsun dedim
Elfii esra1907 herkes cok begendi ☺️ Magnet falan , kokulu aabun basit geliyor bana . Magnet ben hiç takmıyorum. Bu onlara göre daha kullanışlı gibi 😋
esra1907 Elfii ben hiç bir hediyelik almadım tek çikolata ve kurabiye yaptırdım çünkü o hediyelikler çekmecelerde öylece bekliyorlar. Benim kendi görüşüm ama siz bilirsiniz beğenen tabiki beğenmiştir 😌
Kbramsa Elfii bence çok güzelmiş bende hayvanlar için küçük paketlerde mama dağıtıcam diğerlerini insanlar atıyorlar köşelere önemsemiyorlar bizim kadar yazık günah
Tusubasa Kbramsa düğünümde bende hediyelik olarak hayvanlara bağista bulunmustum davetli sayisi kadar doğumumdada aynisini dusunuyorum 😍😍
Elfii @Tusubasa Hnurb bilinçli anneler ne güzel böyle insanların cocuklarıda anne babasına çeker ☺️ Böyle insanlar lazım bu ülkeye cok sevindiim