dilektsdmr Ben 23 haftalık hamileyim bugün fark ettim yoğurt kesiği gibi akıntım oluyor neden olabilir acaba normal mi akıntılar yardım eder misiniz Bilgi istiyorum ilk gebeliğim neden olur bilemedim ben 😔🙊
pelin_87 dilektsdmr sanırım mantar kuzum mantar olunca akıntı bu şekilde oluyor, kaşıntı var mı, doktora git bence ihmal etme
Snkz dilektsdmr çok çok normal (kaşıntı ve yeşillik yoksa ) artık durmadan akintin olacak günde 4_5ic çamaşırı degistirebilirsin ben her namaz vakti duş almama rağmen akıntıyla baş edemiyorum😂
Senemunlu dilektsdmr merhaba bende 25 haftalgm bu aralar bendede oluyor . Cok fazla yogun. Yarin sabah doktora gidicem bakalim ne dicek
dilektsdmr pelin_87 sadece bugün sabah oldu şuan birşey yok hani tek seferlik gibi oldu bitti normalde de akıntılarım oluyor ama bu ilk oldu
dilektsdmr Snkz aynen öyle baya akıntılarım oluyor bugün kesik oldu ilk defa ama dediğiniz gibi günlük değişiyorum yani akıntılar normal ama kesik gibi ve yeşillikli falan olması normal degil öyle mi
pelin_87 dilektsdmr bi takip et kuzum bakalım, günlük pet kullanma kaşıntı oluyor mu bi bak bakalım olmadı doktora gidersin
dilektsdmr Senemunlu inşallah normal bi durumdur bizimki canım bana da haber eder misin doktor ne dicek neden dicek eşim yok bende Bursa'da yeniyim nerden nereye gitcem pek bilemiyorum ancak 2 haftaya giderim bende
Zehralismail dilektsdmr sizin konunuzla alakasız ama bişey sormak istiyorum. Haftalarımız yakın. 23. Haaftada düzenli hareket ediyor mu bebeğiniz hergün
dilektsdmr Zehralismail ### gündüzleri pek öyle haraket etmiyor uzandığım zaman yada yada ayakları mı açıp uzatırsam hissediyorum ama geceleri hiç yerinde durmuyor yaramaz artık dıştan da hissediliyor eşim gece olmasını dört gözle bekliyor ama gündüzleri pek nadir hissediyorum ben
Senemunlu dilektsdmr bugun gittim doktora bahsettm . Cook fazla oldugunu bazen peynir gibi ve kokulu diye soz ettm. Kasinti yok dedm . Enfeksiyon belirtisi o yuzden 3 gun gece kullanacagm fitil verdi.