Minigim_34 benımde var o sıkıntım ozellıkle köpük camasır suyuna , temızlık malzemelerının hepsınin kokularına. Bende kansızlık var ona baglıyorum hap kullanıyorum ama devam edıyor bu durum. Sabah gozumu acınca ılk o koku gelıyor burnuma ve ben evde hergun temızlık yapan bırı degıldım suan hergun temızlık yapıyorum sırf o kokuları almak ıcın 🤷🏻♀️33+3 um bu arada