Merhaba,32+6 haftalık hamileyim bir kaç gün önce karnımda kasılma hissettim doktoruma gittim rahim ağzı uzunluğu 3 hafta önce 37 iken 34 e düşmüş muhtemelen sancı çekmişsin dedi nst çektirdik 2 tane sancın var minik minik dedi dinlen ve bol sıvı alımına dikkat et diye öneride bulundu. Ancak 1 gün sonrasında kasılma sık olunca acile gittim gece nöbetçi doktor yeniden nst çekti 60 larda çıktı sancım ama o da küçük sancılar bunlar bişey olmaz ama dikkat etmek lazım dedi istirahat önerdi adalat başlayalım dedi başladık yine kasılmam oluyor aynı durumu yaşayan var mı acaba 🥺