Ngovercin Kızlar meryem ana otunu kullananlar var mı aranızda ? Nasıl kullanılıyor bilen varsa söyleyebilir mi.. Geçen pazartesi nişanım geldi parmak ucu kadar açıklık dendi 39.hafta olduk ağrılarım var ama sancı çıkmıyor bu otu denemek istiyorum 🤦🏼♀️
Pinar9001 Ngovercin Doğum başlayıp suyun geldiğinde suya koyuyorsun ya da bir yakının koyuyor.o açıldıkça rahmin açılıyormuş.İçine okunacak dualar internette yazıyordu ben baktım.Doğum sırasında suyundan içende var içmeyende.Doğum bitince o bitkiyi de Sudan çıkarıyormuşsun o toplandıkça rahmin de toplanıyormuş.Ben de hacdan birinden istedim.34. Haftadayız bakalım inşallah kolaylıkla doğururuz 🙏🏻