shrbrk kizlar ben e nabizdan baktim.gittigim kadin dogumcu dusuk tehdidi diye gecmis islemlere. normal kalp atisi diye gittim boyle yazmis. ben korkmayayim diye mi soylemedi acaba .şaşırdım gorunce
A_S_K shrbrk işlemleri nasıl görüyorsunuz ki? Öyle bir durum varsa sizi bilgilendirmeliydi. Bence arayıp sorun neymiş ne değilmiş..
Sngl16 shrbrk acilden mi gittiniz bende ilk zamanlar baktığımda hep düşük tehditi olarak geçiyordu e nabızda
R_abia shrbrk böyle bişeye söylememezlik yapması normal değil. Bence bi arayıp sorun atlamış olabilir dicem ama önemli bişey sonuçta bilemedim ya
Mavis222 Yaptığı işlemler gözükür e nabız da bende ağrım var diye gitmiştim o ilacı vermek için düşük riski muayene yazdığını gördüm kuzenim de doktorumun sekreteri ona sordum o ilacı başka türlü veremez ondan yazıyor demişti
shrbrk Mavis222 bi onceki dusuk tehdidiydi oyle diye gittim. bi sonrakini kallp atisiydi sasirdim. demekki farkli isliyor sizin dediginiz gibi
shrbrk Sngl16 ozele gittim.sekreterlerde yazmis olabilir buyuk ihtimal. yazilam saat randevu aldigim saatti
shrbrk R_abia ben bilmedigim icin pimpirik yapiyor olabilirim canim. randevu saatinde sekreter yazmis olabilir
Mavis222 shrbrk evet benimde 5 haftalıkken kanamam olmuştu onun için herşarta işlem yaparken o konuyuda işleme ekliyolar
R_abia shrbrk olabilir arkadaşlarda öyle yazmış ama bende de düşük riski vardı şimdi e nabızdan baktım o gitmemde ne yazılmış diye ama öyle yazmıyor bile
derinmilatuncay shrbrk yok bazı kullanılan ilaçları sadece uzman hekim yazabilir.ancak bazen uzmanlar olmadığı yerlerde aile hekimleri müdahale edebilsin diye düşük tehdidi yazıyorlar ki clexene oksapar progestan vs ilaçlar yazılabilsin
Meinwunder shrbrk simdi bende baktim. Bende yüksek riskli gebelik diye girmis. Halbuki öyle birsey yok. Nedenini bilmiyorum. O gün randevu alamamistim. Ama acil görünmem gerekiyordu. Belki ondandir diye düsünüyorum. Bi terslik olsaydi söylerdi.
pelin_87 shrbrk öylesine doldurmuşlardır bir şey yazmak zorunda olduğu için öyle bi şey olsa sana söylerdi onun işi o korkma diye söylememezlik yapmaz
Ece34_ shrbrk bana da öyle yazmıştı ama alakası bile yok gayet sağlıklı dedi muayene ederken kafalarına göre yazıyorlarmış öyle duydum 🤷♀️