34+4 teyim ilk hamileliğim olduğu için çok tecrübesizim hamileliğimin başından beri çok akıntım var zaten ama bugün afedersiniz sanki tuvaletimi kaçırmışım gibi baya ıslaktı çamaşırım herhangi bir kanama,kasılma yok bu normal mi tecrübeli arkadaşlar yazarsa çok sevinirim şehir dışındayım kendi doktoruma gitme şansım da yok şu an