Merhabalar🤗 bugun 16+2 olduk ve kontorulümüz vardı sonunda kendini gosterdi ve kızımız olcak inş 🤗 fakat boyu 17 cm ve kilo 159 gram internette baktıgımdan gram ve boyu haftasına göre fazla doktor bey cok güzel dedi ama takıldı yine de kafam boyle olan var mı aranızda?