Arkadaşlar merhaba, 32. haftanın içindeyim. Başımın sadece sol tarafında 4-5 gündür geçmeyen bir ağrı var. Gebelikle sadece tansiyon ve preeklampsi yönünden ilişkili olmasından korkuyorum. Sürekli tansiyonumu ölçüyorum ama hep normal (11/6). Acaba yine de preeklampsi olabilir mi, hastaneye gitmeli miyim sizce? Çünkü preeklampsiden şüphelenmek için yüksek tansiyon olması şart diye biliyorum.