klebsiella ben 2014 yilinda ilk dogumumdan sonra 2 sene doktorla ayda 2 kere gorustuk kardiyoloji. Devamli bir hastalik degil hamilelige bagli olarak gelismis ve bazi hamilelerde gorulebilirmis. Yogunbakimda yattim bebegim 50 gunlukken. Ben dogumdan sonra kanli balgam cikariyordum herkez narkoz dedi ama gecmek bilmedi. Kalp doktoruma sordum 4 ay once gorusmemizde. Ben hamile kalmak istiyorum sizce beni neler bekliyor diye. Doktorum dedi ben sana bir daha bu hastaligin olmayack yada gene ayni seyleri yasayacaksin diyemem dedi. Her gebelikte olmayabilir. Olursa bastan farkedilirse ilacla tedavi edilebilir. Gec kalinirsa üzülürüz dedi bebegine. Herseyr hazirlikliyim hep tetikteyim . Ama rabbime sigindim insallah bu sefer daha iyi olacak inaniyorum. Tsh yuksekligi yaşiyordum bende ama bunun tsh ile alakasi yokmus. Simdi sabah troid hapi ,Coraspin ,beloc ,demir hapi , omega hapi , d3 damla, bide kan sulandiri igne vuruluyorum hergun doguma kadar. Doktorum dalinda uzman herseyi cok iyi arastirip deniyoruz rabbim herkezin yardimcisi olsun. Ama tekrardan soyluyorum ihmal etmeyin. Ben cok cektim hem gebelikte hem sonrasinda rabbim kimseye yasatmasin 🙏