Sohretkural Arkadaşlar dün akşam test yapmıştım silik çıkmıştı bugün adetime 6 gün var erken gebelik testi aldım ve sonuç pozitif 🙏 https://hizliresim.com/5Ngnql
Esrayusuf Sohretkural çatlatma iğnesi falan yapmışmıydın yoksa normal yumurtlamamı iğne ise yaptığın gün çok önemli
Sny_hkn10 Sohretkural rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 benimde yumurtlama günüm ne kadar beklesem diye sorıym dedim biz de güzel haberler alırız inşallah 😇
ayseguloks Sohretkural ben sağlık ocağına gidiyorum doktor diyo adetinden en az 1 hafta geçsin öyle test yapabilirim. Bana mı denk geliyo böyle gıcıklar 😡
Deletedmom2224 ayseguloks sağlık ocağında adetim geçti demezseniz yapmaz. Ben her gittiğimde geçti diyordum kaç gün geçtiğini bile soruyorlar