Yeni_annee Benimde 24 çıkmıştı beta hcg üstelik adetim 10 gün falan gecmisti. Meğerse geç döllenme olmus. Doktorum düzenli takibini yaptı şuan 14 haftaligim. Sende düzenli takibini yaptır canım.