Syd34 Kızlar yarın aşılamayı yaptırıcam dua eder misiniz Rabbim sağlıkla hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🙏isteyen herekese nasip etsin dualarınızı bekliyorum
sevval55 Syd34 insallllahhhh hayırlısıyla tutsr birde tutup sonradan olmaması var daha cok üzülürsün allah korusun🙏🏻🙏🏻 Aşılamadan sonra bol bol dinlen canım bana doktorum duphaston ve progestan vermisti tutunsun diye
sevval55 Syd34 yok canım ben 1 sene boyunca asılama falan tedaviler gördüm kalmadım hatta hormon iğneleri yüzünden adetlim 45-50 günü buldu sonrasında onu duzeltmeye calıstım ve bi ay kendimden kaldım
Syd34 sevval55 anladım canım bu ilaçlar gerçekten insanın düzenini bozuyo ben klomen tedaviside gördüm sonra 2 kere söktürücü ile adet olabildm anca bütün düzenim gitti