Canım ben adetime bir hafta kala iki tane normal test aldım silik çıktı çizgiler hemen arkasından erken gebelik testi yaptım ve çizgi çok net çıktı Allah'a şükür hamileyim şuan kafana takma fazla rabbim hayırlısıyla sanada nasip eder yüzün Güler inslalh
Bı erken gebelik al yap bence 😊